Thuis!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van nieuwzeeland2006 - WaarBenJij.nu Thuis!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van nieuwzeeland2006 - WaarBenJij.nu

Thuis!!

Door: Ingrid & Redmer

22 Juli 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal!!

Eigenlijk lijkt alles nu gewoon weer achter de rug. We zijn alweer vertrouwd met het rechts rijden en de taal. Alleen het Nederlandse weer....dat vinden we wel warm zo....

Het is in ieder geval wel heel erg leuk om iedereen weer terug te zien na zo'n lange tijd!!
Bij dit bericht hebben we nu nog even een selectie foto's geplaatst van de reis en met name Hong Kong.
Op onze allerlaatste reisdagen hebben we inderdaad nog best wel wat geshopd en toch ook nog cultuur gehapt.. Op Lantau Island zijn we naar de Giant Buddha toegeweest. Erg indrukwekkend!! Niet alleen een hele grote beeltenis van Buddha is hier te zien. Maar tevens een monastry en vrouwelijke verbeeltenissen van Buddha (die zijn zeldzamer!) Aan het eind van de dag zijn we naar het vliegveld gegaan voor een frisse douche, avondeten en een lange reis terug nog..
Alles is goed verlopen!! We zouden de reis zo weer doen!!!! ;-)

Alle foto's: http://nieuwzeeland2006.mijnalbums.nl